´´ Misafirim Ögrencilerimiz Projesi ´´ kapsaminda okulumuz ögrencileri sinif ögretmenlerince tespit edildi , basarili,öksüz ve yetim ögrencilerden sirayla her siniftan bir ögrenci Okul Müdürümüz ve Rehber Ögretmenimiz ile sohbet etti , okuda ve sinifta karsilastiklari sorunlar ,yapilmasini istedikleri seyler ve daha iyi bir egitim ortaminin nasil saglanacagi konularinda ögrencilerin görüsü alindi . Rehber Ögretmenimiz sinif ögretmenleriyle görüsülerek ,ögrencileri belirledi.Sirayla her hafta bir sabahçi ve bir öglenci ögrenci okul müdürümüzün misafiri oldu .Ögrencilerimizle samimi , sohbet havasinda geçen konusma sonunda 100 temel eserden bir kitap hediye edildi , kitap okumanin önemine dikkat çekildi. ´´ Misafirim Ögrencilerimiz Projesi ´´ile okulumuz ögrencilerinin okul yönetimiyle iletisimini pekistirmek ve kendini ifade edebilme yetenegini kazandirmak amaçlandi. Ilkokul siralarinda ögrencilerin idari birimlere olan ilgisi kendi yasantimizda düsünerek , empati kurularak bu projemiz hayata geçirildi .
´´ Bir Günüm Ögretmenimle Dünyalar Benimle Projesi ´´ yetim ,öksüz, gelir düzeyi düsük ve ayni zamanda basarili ögrencilerimizin sinif ögretmenleri ya da okul idarecileriyle bir gününü verimli ve duygusal bir paylasim içinde geçirmesini saglayan ve ögrencilerimizin sosyallesmesine katkida bulunmayi amaçlayan bir projedir. Ögrencimizin benzer yasam standartina sahip olmadigi için olusan farkliligin neden oldugu olumsuzlugu gönüllü ögretmen ,idareciler ile bir nebze de olsa gidermek yoluna gidilmistir. Proje fikri olustuktan sonra proje kapsamindaki hedef kitle belirlenmeye çalisilmistir. Sinif ortamlarindaki öksüz ,yetim ve basarili ögrencilerin tespiti yapilmistir. Ögrencilerimizin velileri ile görüsülerek projeden bahsedilmistir ve gezi onaylarinin alinmasi için velilerimiz veli izin belgesini doldurmustur. Ögrencilerimizin götürülecegi uygun alanlar ve ulasim araçlari belirlenmistir. Ögrencilerimiz belirlenen tarihi - kültürel miraslarimizi , camileri , parklari,kütüphaneleri görme firsati yakalamis ve çesitli gezilere katilmistir .Proje 2.Sinif Türkçe Dersi´nde konusma ögrenme alani deneyim ve anilarini anlatir , yazma kisminda duygu ,düsünce ve hayallerini anlatan yazilar yazar ,yazilarinda betimlemeler yapar ,görsel okuma kisminda ise çevresindeki sosyal olaylari anlamdirir ve yorumlar ile iliskilendirilmistir. Proje ile ögrencilerimiz hem kendileri için model olusturan ögretmenleri ve idarecileri ile bir gününü geçirecek ki bu çocuk için dünyalar demek hem de daha önceden sadece televizyondan gördügü yerlerde bulunma firsati yakalayacaktir.Minik yüreklerin hafizalarinda silinmeyecek bir gün kalacaktir.
´´ Doga Dostu Siniflar Projesi ´´ için 2015-2016 Egitim Ögretim yilinda pilot sinif olarak okulumuzun 4-L ´yi seçtik.Projeyi daha sonraki egitim ögretim yilinda okulumuz genelinde uygulamaya karar verdik.Proje kapsaminda 4-L sinifi ögretmenimiz sinifinda yetistirilecek bitkiyi belirledi. Demokratik bir ortamda olusturularak , öncelikle ögrencilerimizden istedikleri bitkileri bir kagida yazmalari istendi .Ögrencilerimizin istekleri göznünde bulundurularak , en fazla istenilen bir bitki seçildi. Ögrencilerimiz tarafindan saksi ve toprak temin edilerek , bitkinin yetismesi için gerekli zemin hazirlandi. 4 / L Sinif Ögretmeni tarafindan sinifta ögrenciler arasinda görev dagilimi yapildi.Ögrencilerimiz almis olduklari görev sorumlulugunca bitkilerini hergün havalandiracak , sulamasini yapacak ve sirayla hergün bir ögrencimiz tarafindan bitkiye güzel bir söz söylenecektir.
Her Türlü Soru, Öneri, Şikayet ve Talepleriniz İçin 731509@meb.k12.tr adresine mail atınız ya da E-Posta göndermek için tıklayınız linkini açarak formu doldurunuz.
Mrt